Predpisy obchodu Nutridome
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Internetovú predajňu dostupnú na adrese http://nutridome.sk/ prevádzkuje spoločnosť
Abriga Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom Staromiejska 8/12, 26-600 Radom,
Poľská republika, zapísaná do registra podnikateľov Štátneho súdneho
registra na Okresnom súde Lublin Wschód v Lubline so sídlom v Świdniku,
VI. Oddelenie pre ekonomické záležitosti Štátneho súdneho registra pod číslom 0000700689,
DIČ 5272825059, IČO 368588548, základné imanie vo
výške 100 000,00 PLN splatené v plnej výške, ďalej len predajňa alebo internetová predajňa.
1.2 Tieto obchodné podmienky boli vyhotovené pre zákazníkov predajne. Predaj v rámci internetovej
predajne sa uskutočňuje na základe týchto obchodných podmienok, ktoré by si mal každý zákazník
prečítať pred podaním objednávky. Podanie objednávky v internetovej predajni sa súčasne považuje
za súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
1.3 Predávajúci týmto oznamuje, že zákazník môže ho kontaktovať nasledujúcim spôsobom:
a) odoslaním zásielky na adresu: Expandeco - Nutridome, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica,
b) odoslaním e-mailu na adresu: kontakt@nutridome.sk,
c) telefonicky na telefónnom čísle: +421233323427, infolinka dostupná od pondelka do piatku od 8:00
do 16:00 (poplatky za telefonický rozhovor podľa sadzobníka operátora).
1.4 Odsúhlasením obchodných podmienok kupujúci súhlasí s vystavením a zaslaním elektronickej
faktúry a prípadne elektronickej opravnej faktúry na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Ak
nesúhlasíte alebo odvoláte súhlas so zasielaním faktúry elektronicky, kontaktujte nás na nasledujúcej
e-mailovej adrese: kontakt@nutridome.sk a uveďte korešpondenčnú adresu, na ktorú chcete, aby bol
vám odoslaný doklad o kúpe v listinnej podobe.
1.5 Odoslanie faktúry alebo opravnej faktúry na uvedenú e-mailovú adresu sa považuje za potvrdenie
jej prijatia, a neprihlásenie námietok ohľadom jej oprávnenosti sa považuje za potvrdenie dohody
o podmienkach obchodu.
1.6 Predávajúci zabezpečuje ochranu osobných údajov. Predávajúci týmto oznamuje, že osobné údaje
poskytnuté zákazníkom budú chránené pred neoprávneným prístupom. Osobné údaje poskytnuté na
základe súhlasu zákazníka sú zhromažďované na účely uvedené v poskytnutých súhlasoch. Každý
zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, úpravu alebo požiadanie o ich vymazanie.
1.7 Vždy, keď sa v týchto obchodných podmienkach používajú uvedené pojmy, znamenajú
nasledujúce:
a) kupujúci / zákazník - Používateľ predajne, ktorým je fyzická osoba od 18 rokov, alebo právnická
osoba či organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorá podľa osobitných ustanovení je spôsobila
na právne úkony, a ktorá používa internetovú predajňu, a predovšetkým podáva objednávku za
podmienok stanovených v týchto obchodných podmienkach,
b) predávajúci - Abriga Sp. z o.o.; Predávajúci je podnikateľom, ktorý pri uzatváraní a plnení kúpnej
zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti,
c) objednávkový formulár - interaktívny formulár dostupný v internetovej predajni, ktorý umožňuje
podávanie objednávok, predovšetkým v dôsledku pridania tovaru do elektronického košíka a určenia
podmienok kúpnej zmluvy vrátane spôsobu doručenia tovaru a platby za tovar,
d) účet - súbor dát označených individuálnym menom (prihlasovacie meno) a heslom určeným
zákazníkom v informatickom systéme predávajúceho, v ktorom sú hromadené údaje poskytnuté
zákazníkom a údaje o objednávkach, ktoré podal v internetovej predajni,
e) newsletter - služba spočívajúca v pravidelnom posielaní zákazníkom e-mailových správ, s ich
súhlasom, s informáciami o predajni, o tovare, nových produktoch a akciách,
f) tovar - hnuteľná vec dostupná v internetovej predajni, ktorá je predmetom kúpnej zmluvy za určitú
cenu,
g) objednávka – vyhlásenie vôle kupujúceho odoslané predávajúcemu, v ktorom vyjadril priamu vôľu
uzavrieť kúpnu zmluvu na diaľku, prostredníctvom internetovej predajne, s uvedením tovaru, ktorý
má zákazník v úmysle kúpiť, a aj jeho množstva, ako aj údajov zákazníka nevyhnutných na uzavretie
a plnenie kúpnej zmluvy. Potvrdenie objednávky predávajúcim sa považuje za uzavretie kúpnej
zmluvy.
1.8 Internetová predajňa si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť obchodné podmienky v celom
rozsahu alebo akejkoľvek ich časti bez predchádzajúceho upozornenia. Zákazník nie je viazaný
ustanoveniami obchodných podmienok, ktoré boli upravené po podaní objednávky.
1.9 Internetová predajňa Nutridome neponúka veľkoobchodný predaj ani predaj tovaru iným
prevádzkovateľom živnosti za účelom ďalšieho predaja tohto tovaru. Ak sa takýto ďalší predaj zistí,
zákazníkovi sa môže zabrániť podávanie ďalších objednávok.
1.10 Predajňa oznamuje, že sa vždy snaží vyriešiť prípadné spory vzájomnou dohodou. V prípade sporu
vyplývajúceho z kúpnej zmluvy sa kupujúci môže obrátiť na organizáciu na mimosúdne riešenie sporov,
ktorou je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia, internetová adresa: https://www.soi.sk/.
1.11 Predávajúci ďalej oznamuje, že na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr existuje online
platforma na riešenie sporov online, čiže RSO – platforma RSO, ktorá je dostupná pre spotrebiteľov
a podnikateľov usilujúcich sa o mimosúdne riešenie sporov týkajúcich sa tovaru alebo služieb
zakúpených online.
1.12 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy.
Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku v súvislosti
s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne rozhovory), znáša
kupujúci sám a tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
1.13 Žiadne ustanovenie týchto obchodných podmienok nevylučuje ani neobmedzuje práva zákazníka
vyplývajúce z platných právnych predpisov.
1.14 Kúpna zmluva a tieto obchodné podmienky boli vyhotovené v slovenskom jazyku.
2. OBJEDNÁVKY
2.1 Internetová predajňa realizuje zásielkový predaj. Predajňa je otvorená 24 hodín denne, 365 dní
v roku. Preto je možné objednávky podávať 24 hodín denne.
2.2 Nový tovar je ponúkaný na predaj bez fyzických a právnych vád. Údaje o cene tovaru, jeho
vlastnostiach, kvalite a základných parametroch sú k dispozícii na webstránke predajne a sú
umiestnené vedľa prezentovaného tovaru.
2.3 Všetok tovar dostupný v internetovej predajni je fyzicky skladom a jeho množstvo je aktualizované
každý deň. Údaje o dostupnosti tovaru sa však môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
2.4 Objednávky na tovar sa podávajú správnym vyplnením objednávkového formulára dostupného na
webstránke predajne. Objednávka sa môže podať aj pri kontakte predávajúceho: telefonicky na
telefónnom čísle: +421233323427, e-mailom: kontakt@nutridome.sk. Po podaní objednávky obdrží
kupujúci na ním zadanú e-mailovú adresu potvrdenie prijatia objednávky. Predávajúci nezodpovedá
za nedoručenie e-mailovej správy z technických dôvodov, ktoré nenesie vinu.
2.5 Objednávky môžu podávať zaregistrované osoby, ktoré majú účet v predajni alebo osoby, ktoré
poskytnú všetky nevyhnutné údaje na realizáciu obchodu.
2.6 Účet v internetovej predajni
Ak si u nás chcete otvoriť bezplatný účet v našej predajni, mali by ste mať minimálne 18 rokov,
poskytnúť aktuálnu e-mailovú adresu na overenie a poskytnúť aj nevyhnutné identifikačné údaje. Pri
registrácii a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný správne a pravdivo uviesť všetky údaje. Údaje
poskytnuté k užívateľskému účtu je kupujúci povinný v prípade ich zmeny aktualizovať. Údaje
poskytnuté kupujúcim k užívateľskému účtu a pri podávaní objednávky sú predávajúcim považované
za správne.
Ak sa rozhodnete vytvoriť si účet, poskytneme vám prístup k personalizovanému rozsahu služieb:
a) správa a sledovanie objednávok,
b) úprava osobných údajov,
c) newsletter s najnovšími trendmi a exkluzívnymi ponukami Nutridome,
d) písanie názorov o produktoch.
Osobné údaje poskytnuté pri vytváraní účtu alebo neskôr pri používaní našich produktov a služieb sú
určené pre Abriga Sp. z o.o.
2.7 Každá objednávka podaná zákazníkom bude potvrdená v e-mailovej správe s informáciou o jej
prijatí. K objednávkam nad nákupné limity uvedené na webstránke budú pripájané darčeky v rámci
dostupného množstva. V prípade nedostatku tovaru na sklade môže zákazník bez predchádzajúceho
upozornenia dostať ako darček iný produkt ako ten, ktorý bol prezentovaný.
2.8 Predajňa si vyhradzuje právo pozastaviť realizáciu objednávky, ak objednávka neobsahuje úplné
údaje nevyhnutné na jej realizáciu alebo ak sú tieto údaje nesprávne. Predajňa vás bude kontaktovať
telefonicky alebo e-mailom za účelom zistiť alebo doplniť potrebné údaje. Ak nadviazanie kontaktu
bude nemožné, po 7 dňoch odo dňa podania objednávky predajňa môže objednávku zrušiť a vrátiť
finančné prostriedky zaplatené zákazníkom za tovar.
2.9 Predajňa si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, ak v lehote 7 dní odo dňa podania objednávky
splatnej vopred nebude uhradená celá suma za tovar. Predajňa potom vráti zákazníkovi uhradené
finančné prostriedky.
3. ODOSLANIE A DODANIE TOVARU
3.1 Obchod realizuje objednávky do 5 pracovných dní počnúc:
- od momentu podania objednávky, v prípade objednávok s platbou na dobierku,
- od úhrady príslušnej ceny kupujúcim, v prípade objednávok s platbou vopred.
Za realizáciu objednávky sa považuje odovzdanie hotového balíka kuriérskej spoločnosti. Zákazník
bude informovaný o odovzdaní balíka kuriérskej spoločnosti v e-mailovej správe s uvedením čísla
prepravného listu.
3.2 V prípade vzniku problémov pri realizácii objednávky bude zákazník okamžite o tom informovaný.
3.3 Cena za dodanie tovaru je vždy uvedená v zhrnutí objednávky. Dodanie tovaru sa realizuje
prostredníctvom kuriérskych spoločností.
4. CENY A ZĽAVY
4.1 Všetky ceny sú uvedené v EUR. Pri kompletnom popise tovaru je uvedená cena brutto, v ktorej je
zahrnutá platná sadzba DPH. Cena uvedená pri každom produkte je záväzná v čase podania
objednávky zákazníkom. Ceny nezahŕňajú náklady na dopravu, ktoré budú účtované osobitne.
4.2 Predajňa si vyhradzuje právo upravovať ceny ponúkaného tovaru, zavádzať do ponuky nový tovar,
iniciovať a zrušovať propagačné akcie na webstránke predajne alebo upravovať tieto akcie. Preto
predávajúci odporúča zákazníkom, aby pravidelne overovali údaje zobrazované na webstránke.
4.3 V prípade tovaru, na ktorý sa vzťahuje akcia alebo tovaru označeného ako "výpredaj" o poradí
podania objednávok rozhoduje poradie doručovania objednávok obsahujúcich správne údaje
v elektronickom systéme predaja. Počet kusov tovaru za akčnú alebo zníženú cenu môže byť
obmedzený. Propagačné akcie a výpredaje môžu byť tiež časovo obmedzené.
4.4 Prípadné akcie, špeciálne ponuky, zľavy, znížené ceny v predajni sa so sebou nespájajú.
4.5 Zákazník nemôže požadovať vrátenie cenového rozdielu medzi akčnou a bežnou cenou, ak podal
objednávku pred alebo po období, v ktorom bola akčná cena platná.
4.6 Akékoľvek údaje o produktoch, vrátane ich cien, uvedené na webstránke alebo v ďalších
informačných materiáloch sú iba výzvou na uzavretie zmluvy a nepredstavujú ponuku v zmysle
príslušnej platnej legislatívy.
5. REKLAMÁCIE
5.1 Predávajúci nesie voči kupujúcemu zodpovednosťza to, že predaný tovar je v súlade s uzatvorenou
kúpnou zmluvou, najmä za to, že je bez vád.
5.2 V rámci zodpovednosti predávajúceho za vady predaného tovaru má kupujúci nasledujúce práva:
- ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
- kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti
veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu
tovaru alebo závažnosť vady.
- predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to
kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
- ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec
bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva
prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné
vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
- ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
- ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má
kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.
5.3 Reklamácia bude posúdená do 30 dní od jej podania.
5.4 Predávajúci uhradí náklady spojené s vrátením tovaru v prípade vady tovaru a odstráni vadu na
vlastné náklady, vrátane o.i. dodania zákazníkovi tovaru v súlade so zmluvou.
6. REKLAMÁCIE SÚVISIACE S DODANÍM TOVARU
6.1 Zákazník by mal skontrolovať stav zásielky pred potvrdením jej prijatia, najmä posúdiť, či balík nie
je poškodený alebo vykazuje nedostatky, a tiež by mal skontrolovať obsah balíka hneď po jeho
otvorení. Ak zákazník zistí, že počas prepravy došlo k strate alebo poškodeniu balíka, môže:
- neprebrať zásielku od kuriérskej spoločnosti, pričom je povinný vyplniť škodový protokol,
- prevziať zásielku a nahlásiť zistenie nedostatkov (reklamáciu) kuriérskej spoločnosti najneskôr do 7
dní odo dňa prevzatia zásielky,
- prevziať zásielku a nahlásiť zistenie nedostatkov (reklamáciu) predávajúcemu najneskôr do 7 dní odo
dňa prevzatia zásielky, následne predávajúci podá reklamáciu v kuriérskej spoločnosti. Zákazník môže
uplatniť reklamáciu u predávajúceho zvoleným spôsobom v súlade s bodom 7.2 týchto obchodných
podmienok.
6.2 Ak sa reklamácia týka poškodenej zásielky alebo poškodeného tovaru z dôvodov vzniknutých počas
prepravy, je potrebné, aby zákazník predložil predávajúcemu škodový protokol od kuriérskej
spoločnosti spolu s fotodokumentáciou preukazujúcou poškodenie balíka zvonka, zvnútra, poškodenie
tovaru a fotku štítku. Uvedené náležitosti sú podkladom pre posúdenie reklamácie.
7. ĎALŠIE PRAVIDLÁ PRI PODÁVANÍ REKLAMÁCIE
7.1 Predávajúci prijíma oznámenia a reklamácie a aj poskytuje informácie ohľadom tovaru ústnou
alebo písomnou formou, alebo prostredníctvom e-mailu a elektronického formulára dostupného na
webstránke internetovej predajne. Kontaktné údaje sú uvedené v bode 7.2.
7.2 Za účelom uplatnenia reklamácie kupujúci predloží predávajúcemu jednoznačné vyhlásenie vôle
pri kontakte s predávajúcom sebou zvoleným spôsobom:
a) e-mailom na adresu: returns@nutridome.sk alebo
b) telefonicky: +421233323427 (infolinka dostupná od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00) alebo
c) písomne na korešpondenčnú adresu: Expandeco - Nutridome, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica.
Okrem toho je kupujúci povinný poskytnúť predávajúcemu čitateľne vyplnený formulár na vrátenie
tovaru na vyššie uvedenú e-mailovú alebo korešpondenčnú adresu. Formulár na vrátenie tovaru je
k dispozícii na adrese https://static.nutridome.pl/pdf/returns-sk.pdf .
7.3 Pre identifikáciu a posúdenie reklamácie je zákazník povinný poskytnúť alebo riadne priložiť
nasledovné údaje: meno a priezvisko, adresu, e-mailovú adresu, kontaktné telefónne číslo, predmet
reklamácie a číslo objednávky s uvedením svojej žiadosti, všetky okolnosti na potvrdenie reklamácie,
dátum zistenia vady a fotografie potvrdzujúce vadu tovaru. Okrem toho, ak je reklamácia podaná
v súlade s bodom 6 týchto obchodných podmienok, aj škodový protokol.
7.4 Na základe zákazníkom poskytnutých informácií predávajúci rozhodne, či je zákazník povinný mu
vrátiť vadný tovar. Ak všeobecne platné predpisy neustanovujú inak, v prípade nevrátenia tovaru
zákazníkom predávajúci nebude môcť posúdiť reklamáciu.
7.5 Zásielka s vráteným tovarom by mala byť zabezpečená tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru pri
preprave.
7.6 Predávajúci oznamuje, že subjektívne pocity kupujúceho týkajúce sa jeho individuálneho vkusu
(napr. vôňa, farba rúžu alebo farba podkladovej bázy nezodpovedajú kupujúcemu) neznamenajú, že
tovar má vady alebo nie je v súlade so zmluvou.
7.7 Po podaní reklamácie budú zákazníkovi poskytnuté podrobné informácie o ďalšom postupe.
7.8 Posúdenie reklamácie predávajúcim je možné len v prípade, že zákazník splní všetky podmienky
uvedené v týchto obchodných podmienkach.
7.9 Potvrdenie podania reklamácie a odpoveď na reklamáciu môže prebehnúť rovnakou cestou,
ktorou bola podaná reklamácia. Vrátenie peňazí zákazníkovi sa uskutoční rovnakým spôsobom, ktorý
zákazník použil na úhradu objednávky (na číslo bankového účtu alebo číslo bankového účtu uvedené
vo formulári na vrátenie tovaru – v prípade platby na dobierku alebo prostredníctvom platobnej
platformy).
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1 Predávajúci oznamuje, že spotrebiteľ (v zmysle platnej legislatívy) má právo odstúpiť od kúpnej
zmluvy uzatvorenej v internetovej predajni po dobu 14 dní, a to bez udania dôvodu. Podrobný postup
je uvedený v podmienkach odstúpenia od zmluvy.
8.2 Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy končí uplynutím 14 dní odo dňa, keď oprávnená osoba
prevzala kúpený tovar alebo keď tretia osoba iná ako dopravca a určená oprávnenou osobou prevzala
kúpený tovar. V prípade kúpnej zmluvy na viacero produktov, ktoré boli dodávané osobitne, po
dávkach alebo po častiach, lehota na odstúpenie od zmluvy končí uplynutím 14 dní odo dňa, keď
oprávnená osoba prevzala posledný produkt, dávku alebo časť dodávky, alebo odo dňa, keď tretia
osoba iná ako dopravca a určená oprávnenou osobou prevzala posledný produkt, dávku alebo časť
dodávky.
8.3 Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy je spotrebiteľ povinný informovať predávajúceho
o svojom odstúpení od zmluvy v jednoznačnom vyhlásení vôle pri kontakte s predávajúcom sebou
zvoleným spôsobom:
a) e-mailom na adresu: returns@nutridome.sk alebo
b) telefonicky: +421233323427 (infolinka dostupná od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00) alebo
c) písomne na korešpondenčnú adresu: Expandeco - Nutridome, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica.
Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na adrese
https://static.nutridome.pl/pdf/returns-sk.pdf , nie je to však jeho povinnosťou.
Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí odoslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy pred
koncom lehoty na odstúpenie od zmluvy.
8.4 V prípade odstúpenia od zmluvy spotrebiteľ vráti tovar predávajúcemu bez zbytočného odkladu,
najneskôr do 14 dní od samotného odstúpenia od zmluvy. Spotrebiteľ vráti tovar na vlastné náklady
a nemá nárok na ich náhradu. Náklady na dopravu tvoria bežné náklady na dopravu podľa sadzobníka
dopravcu zvoleného kupujúcim. Tovar by mal byť nepoškodený a nepoužitý. Tovar vráťte na adresu
predávajúceho: Expandeco - Nutridome, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica.
8.5 V prípade odstúpenia od zmluvy predávajúci uhradí spotrebiteľovi bezodkladne, najneskôr do 14
dní odo dňa, keď mu bolo doručené vyhlásenie vôle o odstúpení od zmluvy, všetky prijaté platby od
spotrebiteľa vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich
z kupujúcim zvoleného spôsobu dodania tovaru iného ako najlacnejší bežný spôsob dodania tovaru
ponúkaný predajcom). Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná platba za
objednávku, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak. V žiadnom prípade na strane
kupujúceho nevzniknú dodatočné náklady.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu prijaté peňažné
prostriedky skôr, ako mu kupujúci vráti tovar alebo preukáže, že tovar odoslal predávajúcemu, podľa
toho, čo nastane skôr.
8.6 Spotrebiteľ berie na vedomie, že okrem iného nie je možné odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom
je:
a) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru
alebo tovaru osobitne určeného jednému spotrebiteľovi;
b) predaj tovaru podliehajúceho rýchlej skaze,
c) predaj tovaru v ochrannom obale, ktorý sa nemôže vrátiť vzhľadom na ochranu zdravia alebo
z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní poškodený.
9. SPÔSOBY PLATBY
9.1 Zákazník si môže zvoliť nasledovné spôsoby platby za objednaný tovar:
a) platba pri dodaní tovaru (platba na dobierku) - realizácia objednávky začína po ukončení postupu
podávania objednávky,
b) platba vopred (preddavok) prostredníctvom jedného z platobných systémov odsúhlasených
predajňou, bankový prevod a elektronický bankový prevod; realizácia objednávky začína po doručení
predajni potvrdenia o správnom vykonaní operácie od poskytovateľa platobných služieb, v prípade
bankového prevodu - po pripísaní prostriedkov na bankový účet predávajúceho,
c) platba kartou - obchod prijíma platby kartami Visa a MasterCard; potvrdenie o prijatí objednávky
bude zákazníkovi odoslané e-mailom.
9.2 Zúčtovanie transakcií platobnou kartou a elektronickým bankovým prevodom sa koná na
webstránkach sprostredkovateľských spoločností pri online platbách.
10. VRÁTENIE PEŇAZÍ A PREPLATKU
10.1 V prípade vzniku okolností, za ktorých je predajňa povinná vrátiť sumy zaplatené zákazníkom na
bankový účet predajne, sa vrátenie peňazí uskutoční maximálne do 14 dní rovnakým spôsobom platby,
ktorý si zákazník zvolil pri podávaní objednávky.
10.2 Predajňa si vyhradzuje právo overiť totožnosť zákazníka, ktorý prihlásil žiadosť o vrátenie peňazí.
Predajňa nenesie zodpovednosť a nevrátenie peňazí alebo oneskorenie vrátenia peňazí, ak zákazník,
aj napriek žiadosti zaslanej na jeho e-mailovú adresu, neposkytne číslo bankového účtu, na ktorý by
mali byť vrátené peniaze alebo ak neposkytne predajni všetky údaje potrebné na uskutočnenie platby.
10.3 Predajňa nenesie zodpovednosť za nevrátenie peňazí alebo oneskorenie vrátenia peňazí, ak toho
príčinou je, že zákazník poskytol nesprávne osobné údaje (meno, priezvisko, adresu) alebo nesprávne
číslo bankového účtu.
10.4 Vrátenie peňazí za objednaný tovar sa môže konať v celom rozsahu alebo len v časti v závislosti
od rozsahu reklamácie.
10.5 Vrátenie peňazí sa vždy koná bezhotovostným spôsobom.
11. BEZPEČNOSŤ A DÔVERNOSŤ ÚDAJOV
11.1 Všetky osobné údaje sú zhromažďované v súlade s princípom úplnej dobrovoľnosti a sú určené
len pre Abriga Sp. z o.o. Sú obmedzené na nevyhnutné minimum a slúžia len na identifikáciu
kupujúcich a správny priebeh postupu prispracovaní objednávky. Každý zákazník má právo na prístup,
opravu alebo vymazanie svojich údajov, ako aj všetky ďalšie práva vyplývajúce z platných právnych
predpisov.
11.2 Osobné údaje sú chránené v súlade s platnými právnymi predpismi tak, aby k nim nemali prístup
tretie strany.
11.3 Za účelom poskytovania zákazníckych služieb predávajúci postúpi osobné údaje zákazníka
nasledujúcim subjektom: Expandeco s.r.o., Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, spoločnosť zapísaná
v obchodnom registri pod číslom 47 980 052, DIČ: 2024164835.
11.4 Ak zákazník vyjadrí aj ďalší súhlas, osobné údaje zákazníka budú spracúvané predajňou na účely
uvedené v týchto súhlasoch, napr. na informovanie zákazníka o novom tovare, akciách a službách
dostupných v predajni.
11.5 Ak zákazník vyjadrí aj ďalší súhlas, osobné údaje môžu byť postúpené na spracovanie inému
subjektu uvedenému v tomto súhlase, aby sa získali informácie o spokojnosti zákazníka s produktom
alebo službami predajne.
11.6 Zákazníci predajne majú právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu
a vymazanie.
12. NEWSLETTER
Newsletter je služba spočívajúca v pravidelnom zasielaní informačného bulletinu a informácií
marketingového charakteru na e-mailovú adresu poskytnutú zákazníkom. Zákazník môže vyjadriť svoj
súhlas s prihlásením sa na newsletter (službu newslettera) a kedykoľvek tento súhlas odvolať. Takéto
prihlásenie sa newsletter sa koná automaticky po zvolení príslušnej možnosti v registračnom formulári
alebo v záložke "Váš účet". Prihlásenie sa na newsletter je dobrovoľné a nie je spoplatnené. Zákazník
môže sa kedykoľvek vzdať tejto služby.
Osobné údaje zákazníka sú spracovávané:
- za účelom poskytovania služby newsletter - právnym základom spracúvania je nevyhnutnosť
spracúvania na plnenie zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR),
- v prípade posielania marketingových informácií zákazníkovi v rámci služby newsletter - právnym
základom spracúvania vrátane profilovania je oprávnený záujem predávajúceho (článok 6 ods. 1 písm.
f) GDPR), v súvislosti so súhlasom so zasielaním newslettera,
- na analytické a štatistické účely - právnym základom spracúvania je oprávnený záujem predávajúceho
(čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR) spočívajúci vo vykonávaní analýz aktivity zákazníka na webstránkach za
účelom zlepšenia používaných funkcií,
-za účelom prípadného preukazovania, uplatňovania alebo obhajovania nárokov – právnym základom
spracúvania je oprávnený záujem predávajúceho (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR).
13. ZÁSADY POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIE
V týchto obchodných podmienkach používame termín "cookie" na označenie takzvaných súborov
cookie a iných obdobných technológií, na ktoré sa vzťahuje smernica ES o ochrane súkromia v sektore
elektronických komunikácií.
13.1 Čo sú súbory cookie?
Súbory cookie sú malé dátové súbory, ktoré prehliadač ponecháva na počítači alebo inom zariadení
používateľa. Vďaka nim prehľadávač ľahšie naviguje na webstránke, ale nezhromažďujú žiadne
informácie uložené v počítači ani v súboroch. Súbory cookie uložené v zariadení môžu zjednodušiť
používanie prehliadača vďaka lepšiemu prispôsobeniu služieb požiadavkám používateľa. Vzhľadom na
ochranu súkromia používateľov prehliadač umožňuje prístup na webstránku súborom cookie, ktoré už
boli používateľom prijaté.
13.2 Prečo používame súbory cookie?
Súbory cookie používame na lepšie pochopenie toho, ako používatelia využívajú obsah našich
webstránok, čo nám umožňuje prispôsobiť naše služby ich individuálnym požiadavkám a zlepšiť
používateľskú skúsenosť s našimi webstránkami. Súbory cookie rozlišujú typ prehliadača, ktorý
používa používateľ, a aj ďalší softvér prehliadača nainštalovaný na počítači. Pamätajú tiež preferencie
používateľa, ako napr. jazyk a región. Uložia sa ako predvolené používateľské nastavenia a použijú sa
pri opätovnej návšteve webstránky. Tieto súbory tiež umožňujú používateľovi hodnotiť stránky
a vypĺňať formuláre s komentármi.
13.3 Aké sú typy súborov cookie?
13.3.1 Nevyhnutné súbory cookie - sú to súbory cookie potrebné na to, aby sa používateľ mohol
pohybovať po webstránkach a používať ich funkcie. Bez nich by registračné a prihlasovacie služby
neboli možné. Tieto súbory cookie nezhromažďujú žiadne informácie o používateľovi, ktoré by mohli
byť použité na marketingové účely, ani si neukladajú navštevované webstránky.
13.3.2 Výkonnostné súbory cookie – sú to súbory cookie, ktoré zhromažďujú informácie o tom, ako
používateľ používa webstránky (napr. najnavštevovanejšie webstránky). Nezhromažďujú informácie,
ktoré identifikujú používateľa, a všetky zhromaždené údaje sú anonymné. Používajú sa na zvýšenie
efektívnosti webstránok.
13.3.3 Funkčné súbory cookie - sú to súbory cookie, ktoré si ukladajú voľby používateľa (napr.
používateľské meno, jazykové preferencie) a umožňujú prispôsobenie webstránok požiadavkám
používateľa. Používajú sa na zapamätanie zmien vo veľkosti a type písma, ako aj iných častí
webstránok, ktoré si používateľ môže prispôsobiť svojim požiadavkám. Sú tiež potrebné napríklad na
to, aby umožnili používateľovi sledovať videá alebo komentovať blog. Informácie, ktoré takéto súbory
cookie zhromažďujú, môžu byť uložené ako anonymné a nemôžu sledovať iné webstránky
navštevované používateľom.
13.3.4 Súbory cookie na cielenie reklamy - ide o súbory cookie, ktoré sa používajú na zobrazovanie
reklám alebo správ prispôsobených používateľovi a jeho záujmom. Niekedy je tento typ súborov
cookie prepojený s inými webstránkami, ako sú napr. sociálne siete.
13.3.5 Dočasné a trvalé súbory cookie -štyri uvedené typy súborov cookie sa môžu rozdeliť na dočasné
(súbory cookie „relácie“) a trvalé (trvalé súbory cookie). Súbory cookie „relácie“ zhromažďujú
informácie o aktivitách používateľa iba počas danej relácie. Táto relácia sa začína pri otvorení
webstránky a končí po jej zatvorení, čo má za následok vymazanie súborov cookie. Trvalé súbory
cookie sú tie, ktoré sú uložené v zariadení používateľa určitú dobu. Aktivujú sa automaticky pri
návšteve webstránky.
13.4 Ako sa môžu zablokovať alebo vymazať súbory cookie?
Ak sa používateľrozhodne, že sa mu nepáči používanie súborov cookie, môže ich jednoducho odstrániť
z adresára súborov cookie používaného prehliadača. Môžu sa tiež upraviť nastavenia prehliadača tak,
aby blokoval súbory cookie alebo odoslal upozornenie pred uložením súborov cookie. Podrobné
informácie o tom nájdete v menu každého prehliadača.
V prípade zablokovania funkcie používania súborov cookie budete môcť naďalej používať naše služby,
ale niektoré funkcie môžu fungovať nesprávne.
14. RECENZIA V ONLINE OBCHODE
14.1. Zákazník Online Obchodu má možnosť dobrovoľne a zdarma napísať recenziu o nákupe
uskutočnenom v Online Obchode. Recenzia môže byť taktiež hodnotenie alebo fotka produktu
zakúpeného v Online Obchode.
14.2. Po uskutočnení nákupu, Predajca z Online Obchodu pošle Zákazníkovi email s požiadavkou o
recenziu a link na online formulár - online formulár umožňuje poskytnúť odpovede na otázky Predajcu
ohľadom nákupu, hodnotenia, pridávanie vlastných popisov recenzií a fotky zakúpeného produktu. V
prípade absencie recenzie po prvom pripomenutí, Predajca opätovne pošle požiadavku o recenziu.
14.3. Recenzia môže byť pridaná iba zákazníkom, ktorý uskutočnil nákup v Online Obchode Predajcu.
14.4. Recenzie napísané Zákazníkmi sú zverejnené Predajcom v Online Obchode a na vizitke
TrustMate.io.
14.5. Písanie recenzie nesmie byť zneužité zákazníkom pre protiprávne činy, najmä činy predstavujúce
nespravodlivú súťaž voči Predajcovi alebo činy porušujúce osobné záujmy, vlastnícke práva, duševné
vlastníctva alebo akékoľvek iné práva predávajúceho či iných tretích strán.
14.6. Recenzia môže byť napísaná iba o skutočne zakúpenom produkte v Online Obchode Predajcu.
Tvorba fiktívnej/falošnej kúpnej zmluvy, pre účely napísania recenzie, je zakázaná. Predajca ani jeho
zamestnanci nesmú byť autormi recenzií, bez ohľadu na pomer zamestnania.
14.7. Recenzia môže byť kedykoľvek odstránené jej autorom.
15. OTÁZKY
Všetci zákazníci sa môžu spoľahnúť na našu pomoc a servis. Všetky otázky, pripomienky, návrhy
posielajte na e-mailovú adresu kontakt@nutridome.sk
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 11.06.2024